jueves, 16 de mayo de 2013

Bons collons!


Si una cosa tinc clara és que no sóc independentista.
Si una cosa tinc clara és que no sóc ni tant sol catalanista. Sóc catalana i prou. Hi ho dic clar perquè ningú s'aprofiti d'aquest escrit des de cap basant política. Qui em coneix sap el que penso i sento.
Si una cosa tinc clara és que els aprofitats em treuen de "mis casillas".
Si una cosa tinc clara és que no sóc de lés que calla. Pregunto i demano informació i amb aquesta informació prenc decisions i actuo i, per què no dir-ho, critico.
Si una cosa tinc clara és que penso, i cada vegada de forma més clara, que els polítics diuen el que els convé dir segons les seves necessitats.
Fa un mes que ronda un rumor per la nostra Regió Sanitària: és tancaran les urgències nocturnes del Cap de la ciutat on visc. A una reunió feta amb representants del Departament de Salut i de l'ICS es va notificar als plans d'estalvi i les mesures que ells consideren adients i oportúnes. La reunió és feia en divendres i el nostre coordinador ens comentava en dimarts que una d'aquestes mesures era el tancament abans esmenat.

Hem demanat informació.
Hem demanat claretat.
Hem demanat que els que han de decidir ens ho expliquin personalment.
Hem ofert altres alternatives per tant de no haver de tancar un servei sanitari que perjudica a la població i que perjudica als professionals.
Quina ha sigut la seva resposta? Silenci institucional i  ara ens tilden de mentiders.
Un company, amb el que no tinc cap afinitat política, és regidor de l'Ajuntament i ha tingut la valentia de dir a la població el que es vol fer. Ho ha dit clar i català i ha dit la veritat. Com pot el Senyor Alcalde dir que és mentida i que és una forma innaceptable de fer política per part d'ERC?
No entraré a discutir. No donaré la meva opinió sobre el tema. No vull repliques per part de ningú. No em posicionaré a cap banda. Cap dels dos partits em representa, ni CiU ni ERC. Només vull dir una cosa: Josep Felip té raó i si algú menteix en aquest cas és vostè Ferran. 
Quina merda de polítics tenim xeic!!
Ara qui té credibilitat zero per mi és qui menteix i li puc dir ben clar que no és el meu company ni la resta de nosaltres.
Començo a estar més que cansada. Vull polítics valents que diguin les coses com son i no com voldrien que fossin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario